dissabte, 17 de maig del 2008 (12:01 a. m.)

Entrevistes

Demà publicarem un post amb el calendari de presentacions. Esperem que, a eixes presentacions, parle sobretot la gent que hi assistisca. La Mir n'està avorrida, del que acostuma a dir el Manel; i el Manel també n'està avorrit, del que diu habitualment la Mir.
***
***
Entrevistes senceres:


Entrevista a ca la Mònica López (3 de maig de 2008)


Entrevista a cal Vicent Partal (17 de maig de 2008)
***
Els moments en què se va parlar del "cas FACAO":



***
***



Escrit per Mir i Manel a les 12:01 a. m.

4 Comments:

Anonymous Anònim said...

ENHORABONA PARELLA!!!
La veritat és que no en sabia res d'això del blog, perquè no estic "guaire" possada en això dels blogs...però aquest matí, mentres estava esmorçant, un amic de classe diu: Heu vist aquesta notícia?? Han publicat un llibre que és diu: "Em dic Mireia (i el meu cony és diu Carlitos)"....
I comence a llegir la notícia i em diu: Alba, que són del teu poble!! I jo flipant...jejeje! Ara estic començant a llegir els posts!!
Què fareu presentació a Lleida? i a "nuestro querido" Benabarre?? Ja direu algo que així vindré!!
Bueno, felicitats als dos i que tingau molt èxit!!
Per cert, que me firmareu un llibre??
Un beso molt fort!
Alba

dilluns, de maig 19, 2008 2:29:00 p. m.  
Blogger Mir i Manel said...

Alba Perna,
Hòstia, Alba! Presentació a Benavarri... Ja ho vam ofrèixer, per fer-la divendres o dissabte de Sant Medardo; però se mos va dir des de l'Ajuntament que ja estava molt ple. En fi.
I tant que te'l dedicarem, el llibre! Quan vulgues. Ah, i la novel·la, com diu l'epíleg, està dedicada a tu i als altres 99.

dilluns, de maig 19, 2008 2:49:00 p. m.  
Anonymous Anònim said...

El que penso... Que vau començar el bloc fent catxondeo, per passar el temps i vau començar a fer de tia guarrona. Us ha anat bé, però estic segur que hi ha força gent emprenyada de que li hàgiu fotut el pèl així. Al cap i a la fi ha estat per la gent per qui heu fet el vostre paper. Segur que la jugada us sortirà bé, però JO no us compraré el llibre. Amb mi no fareu pasta de manera deshonesta. I... vosaltres sabreu com ho portareu amb els centres respectius i els pares d'alumnes.

haha!

dimecres, de maig 21, 2008 12:12:00 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Sóc el d'abans. Però sabeu, també em caieu simpàtics. Sort amb els porcs de la facao. Continueu escrivint i cuideu la ortografia.

dimecres, de maig 21, 2008 12:30:00 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Pàgina principal