dimecres, 4 de juny del 2008 (5:45 p. m.)

Ara, Lleida

Ara, Lleida.
Lleida, 10 de juny (dimarts), 19:30
Presentació d'Em dic Mireia (i el meu cony es diu Carlitos)
Lloc: Cafè del Teatre (Escorxador)
Presentador: Ramon Sistac
I dissabte 21 de juny, Tortosa; i dissabte 28 de juny, Sant Pol... El Carlitos de la nostra Mireia fent camí, Carlito's Way. Del Carlitos, se'n sap moltes coses; de naltres, no guaires. Sisco Prats (o Cocó Prada) en va comentar algunes a la presentació de Tremp: estes (text internetejat per Dessmond).

Un parell d'entrevistes més (com sempre, esta vegada també ha sigut Rebregat, àlies cat1714, qui mos ha goearitzat els àudios):


Entrevista a cals Què està passant? (Joan i Mariola) de Ràdio 4 (28 de maig de 2008)


Entrevista a cals On vols anar a parar? (Susi, Xavier i Llucià, que va gosar dir el títol sencer de la novel·la) de Catalunya Ràdio (2 de juny de 2008)
***



Escrit per Mir i Manel a les 5:45 p. m.

4 Comments:

Anonymous Anònim said...

per a la nostra tranquilitat veig que la presentació tortosina serà suficientment asèptica...

:DDD

dimecres, de juny 04, 2008 6:31:00 p. m.  
Blogger yrun said...

Just havia de ser aquest fin de???! joooo! Em desmontareu els plans!! argh, argh..!

A veure com m'ensurto aquesta vegada... :P

dimecres, de juny 04, 2008 7:58:00 p. m.  
Blogger Mir i Manel said...

Jacme,
Amb un doctor... ja se sap.

yrun,
Sí, el dissabte 21 de juny a les 12 de migdia. Si no pots vindre, podem quedar per més tardi.

divendres, de juny 13, 2008 10:43:00 p. m.  
Blogger yrun said...

Siiiii que puc, es que en teoria el finde del 21 em quedava a Bcn, però ja fa mig mes que estic aqui i NECESITO POBLE! jaja! No m'imaginava mai que ho diria! :P

Ens veiem a les 12, o una miqueta més tard, depen de la renfe!

Petooons!

dissabte, de juny 14, 2008 1:05:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Pàgina principal