diumenge, 15 de juny del 2008 (6:01 p. m.)

I ara... Tortosa, Saragossa i Sant Pol

Després de la batalla de les flors de Lleida (també amb flors de Maria Guàrdia), la nostra guerra carlina continua per terres de Tortosa (dissabte 21 de juny), de Saragossa (divendres 27 de juny) i de Sant Pol (dissabte 28 de juny).


1. Presentació a Tortosa (i més Tortosa) d'Em dic Mireia (i el meu cony es diu Carlitos)
Dia i hora: 21 de juny (dissabte), 12:00 (migdia)
Lloc: Biblioteca Marcel·lí Domingo
Presentadors: Daniel, Jaume, Gustau i Carme
Cantaires: Miquel d'Alcanar (debut) i Pepet (de Pepet i Marieta)




2. Presentació a Saragossa d'Em dic Mireia (i el meu cony es diu Carlitos)
Dia i hora: 27 de juny (divendres), 19:30
Lloc: Seu de l'Asoziazión Cultural Nogará
Presentadors: Jorge Romance i José Antònio Bergua




3. Presentació a Sant Pol de Mar d'Em dic Mireia (i el meu cony es diu Carlitos)
Dia i hora: 28 de juny (dissabte), 19:30
Lloc: Sala Polivalent
Presentadors: Saül Gordillo i Joan Arnés



***



Escrit per Mir i Manel a les 6:01 p. m.

4 Comments:

Blogger Jesús M. Tibau said...

si no hi h ares de nou ens veurem a Tortosa

dimecres, de juny 18, 2008 11:59:00 a. m.  
Blogger Roger Seró said...

Ei! He descobert el vostre bloc arran d'una nota de premsa d'una de les vostres presentacions.

Us afegeixo al meu llistat de links, que vagi bé la presentació i moltes vendes!

adeu!

divendres, de juny 20, 2008 10:13:00 a. m.  
Blogger yrun said...

Al final si! me les he arreglat per baixar avuiiiii!

en veiem dema! ;P

divendres, de juny 20, 2008 2:11:00 p. m.  
Blogger Mir i Manel said...

Jesús M. Tibau,
Mos veem, trapezista.

Roger,
Moltíssimes gràcies. Un petonàs.

yrun,
Ai, quina por! La cabreta més boja de l'Ebre! Mos veem.

divendres, de juny 20, 2008 9:42:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Pàgina principal