diumenge, 19 d’abril del 2009 (5:02 p. m.)

Sant Jordi

El proper 23 d'abril, Sant Jordi, serem a Lleida i a Barcelona signant emdicmireies (o fent-la petar amb qui vulga vindre). A Lleida, serem a la Llibreria Caselles, de 13:00 a 14:00.

Mostra un mapa més gran

I, a Barcelona, serem al 102 de la Rambla de Catalunya (a la vora de la cantonada Provença-Rambla de Catalunya), de 17:00 a 19:00.

Mostra un mapa més gran

Mos vem a Lleida o Barcelona.

Coda. Els de 3cat24.cat mos han entrevistat dins la secció "Llibres i tecnologia" del seu especial Viu Sant Jordi 2009.

Entrevista
***



Escrit per Mir i Manel a les 5:02 p. m.

2 Comments:

Blogger monxeta said...

m'estic llegint el llibre i només volia felicitar-vos perquè m'ho estic passant teta encara que en un principi creia que realment la mireia existia... sóc així d'innocent... arrel d'això, m'he animat a fer un blog, sempre he tingut ganes de tenir-ne un i la mireia m'ha donat l'empempta que em faltava.
merci per tot

dimecres, d’agost 12, 2009 12:27:00 p. m.  
Blogger Mir i Manel said...

Té la mà Maria - Reus,
Vatres sempre actius a Internet. Està molt bé.

monxeta,
Moltíssimes gràcies a tu.

dissabte, d’agost 29, 2009 7:31:00 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Pàgina principal