divendres, 9 de maig del 2008 (1:01 a. m.)

Novetats i agraïments

Em dic Mireia (i el meu cony es diu Carlitos) aviat se podrà comprar a les llibreries. Ací, per exemple.

***

Hem recuperat les calcetes del pollet, i volem declarar públicament que, contra el que vam dir al final de l'entrevista, no és cert que Marc Volpini les tingués segrestades. Només les teniva per podre dissenyar la inspirada coberta de la nostra novel·la. Perquè Marc Volpini és dissenyador i, a més, és músic (este és el seu myspace); però segrestador de calcetes no que no n'és. Mos pareix que no, vaja. Ell mateix ho aclarirà a la Llibreria Catalònia el dia de la presentació barcelonina.

***

I, parlant de la presentació barcelonina,...
.


Es complauen a convidar-vos a la presentació del llibre

Em dic Mireia
(i el meu cony es diu Carlitos)

de Manel Riu i Mir Roy

L'acte tindrà lloc el dimecres 21 de maig a les 19:30, a la Llibreria Catalònia (Ronda de Sant Pere, 3. Barcelona).

La presentació anirà a càrrec de Mònica López, presentadora del programa Digitals de COMRàdio. També hi participarà Francesc Mauri, meteoròleg i "home del temps" de TV3.

Durant l'acte se sortejaran entre els assistents "les calcetes del pollet" de la Mireia.

Barcelona, maig del 2008


...hem d'anunciar que ja està confirmada la següent presentació, que serà la de Tremp:
.


Es complauen a convidar-vos a la presentació del llibre

Em dic Mireia
(i el meu cony es diu Carlitos)

de Manel Riu i Mir Roy

L'acte tindrà lloc el dissabte 24 de maig a les 19:30, a la Biblioteca Pública Maria Barbal de Tremp (Pl Catalunya, 6).

La presentació anirà a càrrec de Francesc Prats, director de Garsineu Edicions.

Tremp, maig del 2008


O siga, presentació de Sisco (Francesc) Prats, de Garsineu; o, com diria la nostra Mireia, "Ai ai ai!, presentació del Cocó (Francesc) Prada, de Galifardeu!, un gustet gustet!".

També tenim a mig lligar les presentacions de Sant Pol (a càrrec de Saül Gordillo i Joan Arnés) i de Lleida. N'informarem ací al blog.

***

No sabem com agrair les moltíssimes felicitacions que hem rebut del nostre entorn immediat (amics, veïns, Ajuntament, instituts...) i de la blogosfera. Els feits mos sobrepassen, mai no mos héssem cregut que l'acollida heva de ser tan afectuosa. Moltes gràcies a tothom. Moltíssimes gràcies:

Vilaweb: Els autors del bloc Mireia surten avui de l'anonimat
Toni Ibàñez: Jo no sóc la Mireia Galindo
Jesús Palomar: La Mireia surt de l'armari
Jesús Palomar: I la Mireia Galindo és...
Francesc Puigcarbó: Els pares de la criatura
La Tafanera: Els autors del bloc eròtic de la Mireia han sortit de l'anonimat
JRoca: 3 cosetes
Helga Allés Durán: Sommersby: el què sembla i no és
Zaragózame: Els autors del bloc Mireia surten avui de l’anonimat
L'individu: Qui són la Mireia Galindo
Salvador Macip: RECOMANACIÓ
Jordi Ferré: El bloc de la Mireia i tot recordant Josep Ramon López
Sala de premsa de Cossetània: Els autors del blog Mireia descobreixen les seves identitats
Garrofaire: Vosaltres: Mir i Manel
Jacme: De com la Mireia es destapa
sms25.cat: La Mireia, despullada
La Franja: Dos autors de Benavarri (Ribagorça) es descobreixen com a autors del bloc eròticopolític més reconegut en català i en publiquen un llibre
Raül Escobar i Presseguer: El llibre de la mireia
Saül Gordillo: Els autors del bloc de sexe i política Mireia surten de l'armari
Prop de 40: La Mireia en paper
El veí de dalt: Maig, mes... de Maria? No! De Progula i altres Catosfèrics!
Serret Llibres: Dos autors de Benavarri (Ribagorça) es descobreixen com a autors del bloc eròticopolític més reconegut en català i en publiquen un llibre
Utòpiq: Finalment la Mireia es desenmascara
El Gatot (bonic): La Mireia surt de l'armari i el veí també...
Joan Arnés: Em dic Mireia (i el meu cony es diu Carlitos)
Alavoradelriumare: Els profes també tenim una vida, una opinió i un compromís
Jesús Palomar: Presentació del llibre Em dic Mireia (i el meu cony es diu Carlitos)
***



Escrit per Mir i Manel a les 1:01 a. m.

7 Comments:

Blogger Jesús M. Tibau said...

MOlta sort per a les presentacions i per al llibre. Va ser un plaer poder coneixer la vostra personalitat a l'Ebrebloc

divendres, de maig 09, 2008 7:46:00 a. m.  
Blogger Mir i Manel said...

Jesús M. Tibau,

Per a naltres, també va ser un plaer conèixe't a l'Ebrebloc. No te podem dir que te vaja bé amb El vertigen del trapezista, perquè ja és un llibre de molt d'èxit. Doncs que cotinue anant tan bé com fins ara, Jesús. I moltíssimes gràcies.

diumenge, de maig 11, 2008 9:58:00 p. m.  
Blogger yrun said...

Ei! jo no tinc email de presentacio, no passa res oi?

Podre venir igual? ;P

dilluns, de maig 12, 2008 11:07:00 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Bones, fa temps que segueixo aquesta història però fins avui no m'havia decidit a comentar. He vist que alguns dels meus companys ho han anat fent i mira, al final m'he decidit: vull felicitar-vos pel llibre, perqué tot i que al principi vaig pensar que era una bestiesa, he anat llegint algunes entrades i m'ha semblat força interessant així que ja estic desitjant llegir-lo!
Suposo que amb el que volen les notícies a tremp no us sorprendra que us comentin tants alumnes però jo tmbé prefereixo estar a l'anonimat de moment.
Que vagi bé i que el llibre tingui força èxit!

dilluns, de maig 12, 2008 11:36:00 p. m.  
Blogger Mir i Manel said...

yrun,
Iep! No hem enviat a ningú cap targeta de la presentació. Només vam escriure per dir que eixívem de l'armari. D'ací a diumenge sí que n'enviarem. I a tu, la primera; però, si no t'arribés, o si l'esborresses com si fos spam ;), també pots vindre. Més ben dit, has de vindre, cabreta boja! Petons.

ALUMNE2,
Moltes gràcies pels elogis; però no et penses pas que mos han comentat tants alumnes. Conserva l'anonimat, i mercès pels teus desitjos d'èxit.

dimarts, de maig 13, 2008 6:09:00 p. m.  
Anonymous Anònim said...

molt bones, feliicitats per el llibre, jo també m'he llegit algunes entrades i ma semblat fantàstic li recomanaré a la meva gent!!

Salut!

dimecres, de maig 14, 2008 9:22:00 p. m.  
Blogger Mir i Manel said...

Laura,
Moltíssimes gràcies i molts petons per a tu.

dimecres, de maig 14, 2008 11:41:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Pàgina principal